27.10.2011 odvysílala Česká Televize další báječnou PR reportáž, Černé Ovce.
Naše firma má zkušenost z povodňového roku 2002. Tehdy exceloval v té době nově přijatý, respektive přesunutý z produkčního oddělení, pracovník H. Nebudu řešit jeho napojení na tehdejší vedení "utopené" P-7. Dnes tento jedinec pracuje pro TV Nova, Zřejmě. (zjištěno pozorováním Televizních Novin na kanálu TV Nova)
Celá reportáž byla prezentována jednostraně a dosti účelově (proto mé podezření hraničící skoro s jistotou, že se jednalo o PR).
Myslíte, že toto je náplní veřejnoprávní televize? A kde sebrali ty zvláštní informace?
Ale vážně. Je samozřejmé, že když otevíráme zamčené dveře, otevíráme je pouze pokud nám zákazník prokáže oprávněnost vstupu. Ovšem ověšovat se ceduličkami jaké si žák základní školy vyrobí na svém PC za pár minut mi připadá stejně uhozené, jako například eurounijní předpisy o míře zahnutosti a tvaru banánů. To odmítám.
Cítím za tím ne zrovna čistý tlak snažící se prosadit zájmy určité skupiny, která když nedosáhla svého jednáním a následnou dohodou, zkouší to takhle. A bude to nejspíš všelijak zkoušet dále.
Každopádně, přeji paní redaktorce stálé zdraví a mnoho úspěchů v další práci, jež jak se zdá, spočívá v tvorbě veřejného mínění.
Radek Ouřada